سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هزینه راه اندازی باشگاه مشتریان چقدر است؟

هزینه راه اندازی باشگاه مشتریان، هزینه ثابتی را شامل نمی‌شود و مطابق با فاکتور‌های مختلف متغیر است. راه‌اندازی باشگاه مشتریان امروزه در بسیاری از مشاغل و کسب و کار‌ها به عنوان یک نیاز ضروری محسوب می‌شود. یکی از مهمترین دلایل سازمان‌ها و شرکت‌ها برای راه‌اندازی این باشگاه، نگهداری و توسعه ارتباط با مشتری است. در واقع یک باشگاه مشتریان باشگاهی سازمان یافته است که به وسیله یک شرکت برای برخی از مشتریان جهت افزایش درآمد شرکت و همچنین افزایش میزان وفاداری مشتری راه‌اندازی می‌گردد. لازم به ذکر است که کامل‌ترین نوع باشگاه مشتریان، نرم‌افزاری می‌باشد که جهت وفادار ساختن مشتریانش برنامه‌ای جداگانه تعریف نماید که به صورت هوشمند و اتوماتیک اجرا گردد. هزینه راه‌اندازی باشگاه مشتریان برای هر یک از مشاغل متفاوت خواهد بود. در این مطلب قصد داریم به این موضوع مهم بپردازیم و عواملی را که روی میزان این هزینه‌ها مؤثر هستند، بیان نماییم. لذا توصیه می‌کنیم تا انتهای این نوشتار با ما همراه باشید.


هزینه نهایی ایجاد نرم افزار باشگاه مشتریان

هزینه راه‌ اندازی باشگاه مشتریان مختلف متناسب با نوع کسب و کار با یکدیگر تفاوت دارد و معمولاً توافقی است. در واقع هر نرم‌افزاری بر اساس امکانات و قابلیت‌هایی که دارد و خدماتی که به صاحبان مشاغل ارائه می‌نماید با هزینه‌ متفاوتی راه‌اندازی می‌شود. به عنوان مثال میزان این هزینه برای کسب و کار‌های بزرگ نظیر فروشگاه‌های زنجیره‌ای با یک سازمان یا شرکت کوچک یکسان نخواهد بود. رقم پرداختی بابت ایجاد یک نرم‌افزار شامل خدمات زیادی می‌شود. این هزینه‌ها شامل خدماتی از قبیل پشتیبانی، بروز‌رسانی و شخصی‌سازی می‌شود. همچنین افزودن ماژول‌ها و ویژگی‌هایی مانند ایجاد یک سیاست امتیازدهی یا اضافه کردن یک یا چند فیلد و یا سیستم گزارش‌گیری هزینه‌های جداگانه‌ای را در پی دارد.


قیمت نرم افزار باشگاه مشتریان کلابینگ

ما در باشگاه مشتریان کلابینگ سعی کردیم تمامی امکانات مورد نیاز شما را در یک نسخه ارائه نماییم. امکانات باشگاه چه در پلان اول چه در پلان‌هایی با هزینه‌های بالاتر یکسان است و تنها تفاوت در تعداد پیامک و یوزرهای اولیه برای پلان های بالاتر خواهد بود. برای مشاهده قیمت ها می‌توانید به صفحه اصلی سایت ما به آدرس https://customer-club-software.ir/ مراجعه و پلن‌های مختلف را مشاهده نمایید.