سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نرم افزار مدیریت پنل پیامک

نرم افزار مدیریت پنل پیامک

با خرید نرم افزار باشگاه مشتریان می‌توان از امکانات یک نرم افزار مدیریت پنل پیامک نیز برخوردار شد. چه چیز بهتر از آنکه یک برند بتواند پیام خود را با سرعت به گروه‌های مختلفی از افراد ارسال نماید؟ پنل مدیریت پیامک درست مثل یک دستیار، به کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ کمک می‌کند تا با مشتریان خود در ارتباط باشند. با استفاده از این سامانه می‌توان در سریع‌ترین زمان ممکن، به شمار زیادی از مشتریان که تلفن همراه آن‌ها در نرم افزار ذخیره شده است، پیام ارسال نمود. در نرم‌افزار باشگاه مشتریان با استفاده از مرورگرهای مختلف مانند کروم یا فایرفاکس، یک رابط کاربری ساده در دسترس مدیران قرار می‌گیرد.

 

پنل پیامک نرم افزار کلابینگ

در پنل پیامکی نرم افزار باشگاه مشتریان کلابینگ می‌توانید برای گروه خاصی از مشتریان خود یا همه آن‌ها به صورت دسته جمعی پیام کوتاه ارسال کنید. امکان ارسال پیام در تاریخ و زمان خاص نیز وجود دارد. گزارش ارسال پیامک ها نیز به صورت خودکار در پنل شما ثبت می شود. تلفیق بخش پیامکی سیستم با ابزار های دیگر مانند سیستم گردش کار و سیستم ارتباط با بانک اطلاعاتی و … امکانات فراوانی را برای کاربران نرم افزار باشگاه مشتریان فراهم آورده هست.

 

ارسال پیامک در بخش های مختلف نرم افزار

بخش های مختلف نرم افزار مدیریت مشتری با سیستم پیامکی در ارتباط است، مانند بخش تیکت، فرم ثبت نام مشتری، ثبت سفارش، تبریک تولد و تاریخ های مهم و ….

هر کدام از این بخش ها به صورت اتوماتیک و با توجه به تنظیمات انجام شده پیامکی برای مشتری ارسال می نماید، مثلا با پاسخ تیکت مشتری، پیامکی با متن تعیین شده و اطلاعات مشتری و تیکت به مشتری ارسال می شود یا در بخش ثبت مشتری، می توان اطلاعات ورود به پنل را برای مشتریان ارسال نمود. ارسال پیامک و ارتباط با مشتری یکی از نیاز های سیستم های باشگاه مشتریان است که کمک می کند ارتباط موثری با مشتری های خود داشته باشید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت ما مراجعه نمایید:

customer-club-software.ir